Edem Apartments’ta konaklama deneyimim oldukça memnun ediciydi. Daireler geniş, ferah ve modern döşenmiş; özellikle mutfak ve oturma alanları tam donanımlı ve kullanışlıydı. Temizlik oldukça iyi seviyede, her gün düzenli olarak yapılan temizlik sayesinde hijyen konusunda endişe etmiyorsunuz. Binanın genel alanları bakımlı ve sessiz, komşuluk ilişkileri de oldukça saygılı ve samimi. Konum olarak çevrede marketler, kafeler ve toplu taşıma noktalarına yakın, günlük ihtiyaçları karşılamak kolay. Personel ilgili ve güler yüzlü, sorulara hızlı yanıt veriyorlar ve konaklamayı keyifli hale getirmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Fiyat-performans açısından da başarılı bir seçenek; özellikle şehir içinde uzun süreli konaklamalar veya aile tatilleri için Edem Apartments’ı gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.
Kerem Sav
10 ay önce
Sevde Tuba Topçu Arıkan
11 ay önce
21 gün konakladık ve çok sevdik. Havuz bu tarz apartlara göre büyüktü bence bi yetişkinin rahatça yüzebileceği gibi. Evin içi tertemizdi geldiğimizde. Mimari açıdan oldukça kaliteli malzemeler kullanılmış içeride de. 3 hafta hiç sıkılmadık sabahtan akşama kadar havuza girip çıktık. Ufak tefek sorun olduğunda da saat farketmeksizin ilgilendiler. Tekrar gelmek isteriz.
Анастасия Рожепа
bir yıl önce
Daireler çok konforlu. Her şey güzel ve kullanışlı.
Havuz temiz ve güzel, dağ manzarası muhteşem 🔥🔥🔥
Personel her zaman güler yüzlü ve yardımsever. Rahat ve kaliteli bir konaklama istiyorsanız burayı şiddetle tavsiye ederim 😍
Елена Ходікина
bir yıl önce
10 yıldız olsaydı, 10 verirdim!!!
İşte seviye, personelin profesyonelliği, temizlik ve rahatlık, ferahlık ve konfor!
Odada ihtiyacınız olan her şey var: mikrodalga fırın, çamaşır makinesi, her odada klima, iki akıllı TV ve konforlu bir konaklama için ihtiyacınız olan her şey.
Deniz kenarına geldik ama kavurucu güneşten sonra hep rahat ve ev sıcaklığındaki odamıza geri dönmek istedik! Harika bir deneyimdi!
Özellikle personelin ilgi ve alakasını belirtmek isterim!
Yönetici Maria'dan bahsetmeden edemeyeceğim. Açık sözlü, çekici, ilgili ve tek kelimeyle harika bir insan!
Herkese derin bir saygı, emekleriniz için kocaman bir teşekkür ve daha çok minnettar tatilciniz olsun!!!
Her şeyi EN ÜST SEVİYEDE yaptınız!!!!
BÜYÜK BİR TEŞEKKÜR!